Rozšíření o formulář v Google Ads. Jak ho aktivovat?

od | 25. 10. 2019

Google Ads přichází s novým rozšířením pro zisk potenciálních zákazníků a to aniž by navštívili váš web! Novinka se jmenuje rozšíření o formulář pro zájemce a najdete ji zařazenou klasicky v rozšířeních.

Rozšíření o formulář a jeho hlavní výhody

Hlavní výhodou pro inzerenty i uživatele je zjednodušené vyplnění dotazníku, které probíhá již ve výsledku vyhledávání. Uživatel tak neztrácí čas a inzerent má větší šanci, že klienta neodradí pomalým načítáním stránek, neresponzivitou pro mobilní zařízení, špatnou textací a podobně. Získané formuláře z rozšíření si inzerent může stáhnout ve formátu CSV.

Rozšíření momentálně prochází beta testováním, což znamená, že k němu nemusí mít přístup všichni inzerenti. Níže můžete vidět jak vypadá nastavení rozšíření (část vlevo) a náhled reklamy s možností prokliku na formulář.

Rozšíření o formulář
O rozšíření poprvé informoval Steven Johns na svém Twitteru
Kde najít faktury Google Ads? Návod pro rok 2022

Kde najít faktury Google Ads? Návod pro rok 2022

Tápete občas, jak se dostat do fakturací reklamního účtu Google Ads a stáhnout faktury za vybrané období? Nic se neděje, s tímto návodem máte do 5 minut hotovo. 1. Přihlaste se do Google Ads Například kliknutím na tento odkaz. 2. Vyberte správný reklamní účet V...

Airbike inSPORTline propaguje MMA hvězda Attila Végh

Airbike inSPORTline propaguje MMA hvězda Attila Végh

Jednička na online trhu s fitness a sportovním vybavením, startuje reklamní kampaň pro zcela nový druh trenažeru Airbike. Ambasadorem kampaně je aktuální hrdina MMA a novopečený otec, Attila Végh. Kampaň již nyní startuje na sociálních sítích, YouTube a dalších online...

Reklama na internetu v roce 2020: Jak podpořit své podnikání?

Reklama na internetu v roce 2020: Jak podpořit své podnikání?

V minulém desetiletí prožívala reklama na internetu turbulentní období. Očekávání byla vysoká, cena za proklik nízká a specialistů na online marketing jako šafránu na poušti. Dnes je již situace odlišná. Schválně nepíši opačná, jelikož stále lze vytvořit profitující...