Google Ads přichází s novým rozšířením pro zisk potenciálních zákazníků a to aniž by navštívili váš web! Novinka se jmenuje rozšíření o formulář pro zájemce a najdete ji zařazenou klasicky v rozšířeních.
Rozšíření o formulář a jeho hlavní výhody
Hlavní výhodou pro inzerenty i uživatele je zjednodušené vyplnění dotazníku, které probíhá již ve výsledku vyhledávání. Uživatel tak neztrácí čas a inzerent má větší šanci, že klienta neodradí pomalým načítáním stránek, neresponzivitou pro mobilní zařízení, špatnou textací a podobně. Získané formuláře z rozšíření si inzerent může stáhnout ve formátu CSV.
Rozšíření momentálně prochází beta testováním, což znamená, že k němu nemusí mít přístup všichni inzerenti. Níže můžete vidět jak vypadá nastavení rozšíření (část vlevo) a náhled reklamy s možností prokliku na formulář.